Програма роботи з обдарованими та здібними дітьми

Робота з обдарованими дітьми є одним із головних напрямів діяльності нашого педагогічного колективу, і направлена вона на створення найсприятливіших умов для забезпечення високої якості навчання й виховання. Психолого – педагогічний супровід виступає невід’ємним елементом сучасної системи освіти. Виявлення і  підтримка обдарованих дітей є важливою метою психолого – педагогічного супроводу  дитини в системі освіти. Завданням психолого – педагогічного супроводу обдарованих дітей є   вирішення проблем  їх навчання, виховання й розвитку.

  • Удосконалення системи виявлення здібних та обдарованих дітей. Вивчення різними методами різноманітних видів обдарувань та здібностей.
  • Поповнення шкільного банку даних «Обдарована  дитина»
  • Забезпечення необхідних умов для розвитку інтересів та специфічних здібностей кожного школяра.
  • Впровадження змісту освіти і надання можливостей для реалізації здібностей через пошуково-дослідницьку та наукову роботу.
  • Впровадження нових педагогічних технологій навчання та виховання обдарованих та здібних дітей.
  • Планування дій психологічної служби щодо створення комфортних умов для навчання, а також розвитку учнів та вчителів.
  • Забезпечення умови для участі обдарованих та здібних дітей в II та III етапах Всеукраїнських предметних олімпіад з базових дисциплін, у різноманітних конкурсах, змаганнях, турнірах у межах району, міста.
  • Відзначення на шкільних лінійках, святах, занесення на шкільну Дошку пошани переможців олімпіад, конкурсів, змагань та відмінників навчання.
  • Стимулювати та заохочувати здібних дітей у вигляді преміювання та нагородження подарунками.
  • Сприяти розвитку здібностей обдарованих дітей шляхом:

а/ вибору та застосування найбільш ефективних засобів індивідуального підходу;

б/ використання диференційованої роботи на уроках;

в/ проведення групових консультацій.

  • Проаналізувати результативність роботи по розвитку обдарованості та здібності дітей. Узагальнити результати роботи наказом по школі «Про систему роботи з обдарованими та здібними дітьми»