Гордість нашої школи серед учнів 5-11 класів, які за підсумками першого семестру 2018-19 н.р. мають високий рівень знань.

№  п/п Прізвище, ім’я учня клас
1. Рубанова Настя 6-Б
2. Студенников Влад 9-А
3. Головко Настя 7-А
4. Багінська Вероніка 6-А
5. Проніна  Софія 6-А
6. Амбросова Ліза 6-А
7. Сахно Катя 10-А
8. Гапієнко Анна 6-А
9. Жихор В’ячеслав 5-А
10. Єфімчук Анна 8-А
11. Синенко Дар’я 7-А
12. Мохналь Діма 6-Б
13. Мельниченко М. 5-А
14. Казімко Аліна 11-А
15. Герлянд Яна 6-Б
16. Згурська Олена 8-А
17. Архипенко Анна 5-Б
18. Демчук Софія 11-А
19. Мелешко Настя 11-А
20. Борисенко Ганна 9-А
21. Шумська Софія 5-А
22. Беленок Юрій 11-А
23. Першко Лера 10-А
24. Дашевський Платон 9-Б
25. Корзун Катя 9-А
26. Селіванова Ліза 8-Б
27. Шевчук  Юля 8-Б

Програма роботи з обдарованими та здібними дітьми

Робота з обдарованими дітьми є одним із головних напрямів діяльності нашого педагогічного колективу, і направлена вона на створення найсприятливіших умов для забезпечення високої якості навчання й виховання. Психолого – педагогічний супровід виступає невід’ємним елементом сучасної системи освіти. Виявлення і  підтримка обдарованих дітей є важливою метою психолого – педагогічного супроводу  дитини в системі освіти. Завданням психолого – педагогічного супроводу обдарованих дітей є   вирішення проблем  їх навчання, виховання й розвитку.

  • Удосконалення системи виявлення здібних та обдарованих дітей. Вивчення різними методами різноманітних видів обдарувань та здібностей.
  • Поповнення шкільного банку даних «Обдарована  дитина»
  • Забезпечення необхідних умов для розвитку інтересів та специфічних здібностей кожного школяра.
  • Впровадження змісту освіти і надання можливостей для реалізації здібностей через пошуково-дослідницьку та наукову роботу.
  • Впровадження нових педагогічних технологій навчання та виховання обдарованих та здібних дітей.
  • Планування дій психологічної служби щодо створення комфортних умов для навчання, а також розвитку учнів та вчителів.
  • Забезпечення умови для участі обдарованих та здібних дітей в II та III етапах Всеукраїнських предметних олімпіад з базових дисциплін, у різноманітних конкурсах, змаганнях, турнірах у межах району, міста.
  • Відзначення на шкільних лінійках, святах, занесення на шкільну Дошку пошани переможців олімпіад, конкурсів, змагань та відмінників навчання.
  • Стимулювати та заохочувати здібних дітей у вигляді преміювання та нагородження подарунками.
  • Сприяти розвитку здібностей обдарованих дітей шляхом:

а/ вибору та застосування найбільш ефективних засобів індивідуального підходу;

б/ використання диференційованої роботи на уроках;

в/ проведення групових консультацій.

  • Проаналізувати результативність роботи по розвитку обдарованості та здібності дітей. Узагальнити результати роботи наказом по школі «Про систему роботи з обдарованими та здібними дітьми»