Вітаємо

 переможців  ІІ  (районного) етапу X Міжнародного мовно-літературного конкурсу учнівської та студентської молоді імені Тараса Шевченка

(2019-2020 н.р.)

І місце

Багінська Вероніка  –  7-А клас (вчителі Семененко Л.В./ Бондаренко Ю.А.)

Головко Анастасія   –  8-А клас (вчитель Семененко Л.В.)

ІІ місце

Гапієнко Даніїл    –  5-А клас (вчитель  Отдєльнова А.Г.)

Бугайов Андрій   –  5-В клас (вчитель  Обаревич Т.А.)

Шевчук Марія    –  10 клас (вчитель  Семененко Л.В.)

Сахно Катерина   –  11 клас   (вчитель Семененко Л.В.)

 ІІІ місце

 Горяченков  Андрій    –  8-А клас (вчитель Семененко Л.В.)


Вітаємо переможців

ІІ (районного) етапу

XX Міжнародного конкурсу знавців української мови  ім. Петра Яцика   

 2019-2020 н.р.

І місце

 Гапієнко Анна    –          7-А клас   (учитель Семененко Л.В.)

 Єфімчук Анна    –           9-А  клас    (учитель Отдєльнова А.Г.)

ІІ місце

Гапієнко Даніїл    –          5-А клас (учитель Отдєльнова А.Г.)

Майор Анна       –           5-Б  клас   (учитель Бондаренко Ю.А.)

Амбросова Єлизавета  – 7-А клас   (учитель Семененко Л.В.)

Головко Анастасія   –    8-А клас  (учитель Семененко Л.В.)

ІІІ місце

Жихор Вячеслав      –   6-А  клас  (учитель Бондаренко Ю.А.)

Горяченков Андрій  –    8-А клас  (учитель Семененко Л.В.)

Борисенко Ганна   –       10 клас     (учитель Семененко Л.В.)

Бажаємо подальших успіхів!!!

 


Програма роботи з обдарованими та здібними дітьми

Робота з обдарованими дітьми є одним із головних напрямів діяльності нашого педагогічного колективу, і направлена вона на створення найсприятливіших умов для забезпечення високої якості навчання й виховання. Психолого – педагогічний супровід виступає невід’ємним елементом сучасної системи освіти. Виявлення і  підтримка обдарованих дітей є важливою метою психолого – педагогічного супроводу  дитини в системі освіти. Завданням психолого – педагогічного супроводу обдарованих дітей є   вирішення проблем  їх навчання, виховання й розвитку.

  • Удосконалення системи виявлення здібних та обдарованих дітей. Вивчення різними методами різноманітних видів обдарувань та здібностей.
  • Поповнення шкільного банку даних «Обдарована  дитина»
  • Забезпечення необхідних умов для розвитку інтересів та специфічних здібностей кожного школяра.
  • Впровадження змісту освіти і надання можливостей для реалізації здібностей через пошуково-дослідницьку та наукову роботу.
  • Впровадження нових педагогічних технологій навчання та виховання обдарованих та здібних дітей.
  • Планування дій психологічної служби щодо створення комфортних умов для навчання, а також розвитку учнів та вчителів.
  • Забезпечення умови для участі обдарованих та здібних дітей в II та III етапах Всеукраїнських предметних олімпіад з базових дисциплін, у різноманітних конкурсах, змаганнях, турнірах у межах району, міста.
  • Відзначення на шкільних лінійках, святах, занесення на шкільну Дошку пошани переможців олімпіад, конкурсів, змагань та відмінників навчання.
  • Стимулювати та заохочувати здібних дітей у вигляді преміювання та нагородження подарунками.
  • Сприяти розвитку здібностей обдарованих дітей шляхом:

а/ вибору та застосування найбільш ефективних засобів індивідуального підходу;

б/ використання диференційованої роботи на уроках;

в/ проведення групових консультацій.

  • Проаналізувати результативність роботи по розвитку обдарованості та здібності дітей. Узагальнити результати роботи наказом по школі «Про систему роботи з обдарованими та здібними дітьми»