Вітаємо переможців ІІ (районного) етапу X Міжнародного мовно-літературного конкурсу учнівської та студентської молоді імені Тараса Шевченка (2019-2020 н.р.)
І місце
Багінська Вероніка – 7-А клас (вчителі Семененко Л.В./ Бондаренко Ю.А.)
Головко Анастасія – 8-А клас (вчитель Семененко Л.В.)
ІІ місце
Гапієнко Даніїл – 5-А клас (вчитель Отдєльнова А.Г.)
Бугайов Андрій – 5-В клас (вчитель Обаревич Т.А.)
Шевчук Марія – 10 клас (вчитель Семененко Л.В.)
Сахно Катерина – 11 клас (вчитель Семененко Л.В.)
ІІІ місце
Горяченков Андрій – 8-А клас (вчитель Семененко Л.В.)
Вітаємо переможців
ІІ (районного) етапу
XX Міжнародного конкурсу знавців української мови ім. Петра Яцика
2019-2020 н.р.
І місце
Гапієнко Анна – 7-А клас (учитель Семененко Л.В.)
Єфімчук Анна – 9-А клас (учитель Отдєльнова А.Г.)
ІІ місце
Гапієнко Даніїл – 5-А клас (учитель Отдєльнова А.Г.)
Майор Анна – 5-Б клас (учитель Бондаренко Ю.А.)
Амбросова Єлизавета – 7-А клас (учитель Семененко Л.В.)
Головко Анастасія – 8-А клас (учитель Семененко Л.В.)
ІІІ місце
Жихор В’ячеслав – 6-А клас (учитель Бондаренко Ю.А.)
Горяченков Андрій – 8-А клас (учитель Семененко Л.В.)
Борисенко Ганна – 10 клас (учитель Семененко Л.В.)
Бажаємо подальших успіхів!!!
Програма роботи з обдарованими та здібними дітьми
Робота з обдарованими дітьми є одним із головних напрямів діяльності нашого педагогічного колективу, і направлена вона на створення найсприятливіших умов для забезпечення високої якості навчання й виховання. Психолого – педагогічний супровід виступає невід’ємним елементом сучасної системи освіти. Виявлення і підтримка обдарованих дітей є важливою метою психолого – педагогічного супроводу дитини в системі освіти. Завданням психолого – педагогічного супроводу обдарованих дітей є вирішення проблем їх навчання, виховання й розвитку.
- Удосконалення системи виявлення здібних та обдарованих дітей. Вивчення різними методами різноманітних видів обдарувань та здібностей.
- Поповнення шкільного банку даних «Обдарована дитина»
- Забезпечення необхідних умов для розвитку інтересів та специфічних здібностей кожного школяра.
- Впровадження змісту освіти і надання можливостей для реалізації здібностей через пошуково-дослідницьку та наукову роботу.
- Впровадження нових педагогічних технологій навчання та виховання обдарованих та здібних дітей.
- Планування дій психологічної служби щодо створення комфортних умов для навчання, а також розвитку учнів та вчителів.
- Забезпечення умови для участі обдарованих та здібних дітей в II та III етапах Всеукраїнських предметних олімпіад з базових дисциплін, у різноманітних конкурсах, змаганнях, турнірах у межах району, міста.
- Відзначення на шкільних лінійках, святах, занесення на шкільну Дошку пошани переможців олімпіад, конкурсів, змагань та відмінників навчання.
- Стимулювати та заохочувати здібних дітей у вигляді преміювання та нагородження подарунками.
- Сприяти розвитку здібностей обдарованих дітей шляхом:
а/ вибору та застосування найбільш ефективних засобів індивідуального підходу;
б/ використання диференційованої роботи на уроках;
в/ проведення групових консультацій.
- Проаналізувати результативність роботи по розвитку обдарованості та здібності дітей. Узагальнити результати роботи наказом по школі «Про систему роботи з обдарованими та здібними дітьми»